Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016 ogłasza oficjalny początek złotej jesieni w kulturze i zaprasza na kilkadziesiąt wydarzeń z dziedziny muzyki, filmu, literatury, architektury, sztuk wizualnych i teatru. Kampania promocyjna targetowana na Wrocław oraz największe polskie miasta obejmie outdoor, internet, spoty radiowe i wideo.
Od początku października na billboardach, scrollach i citylightach we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, w Krakowie, Katowicach i Łodzi pojawią się kreacje promujące kulturalną złotą jesień w Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016. Kampania opiera się na grze słów i grafiki. To zabawa wieloznacznością z udziałem klasycznych atrybutów jesieni jak kasztany, dynie czy żołędzie - mówi Magda Kotowska, koordynator ds. komunikacji i promocji ESK Wrocław 2016. Język polski pozwala bawić się znaczeniami słów i z tej możliwości skorzystaliśmy. Wypuszczamy w świat kreacje, na widok których trudno się nie uśmiechnąć - dodaje Kotowska. "Coś cię bierze? Kultura dostępna bez recepty" to jedno z mniej przekornych haseł kampanii. Większość z kreacji wyróżnia bowiem poczucie humoru: "Nie bądź żołądź. Wpadnij do Wro!", "Taki jesteś kozak? Zmierz się z kulturą" czy "Rusz dynią. Kulturalne wyzwania we Wrocławiu". Za kreację, copywriting i grafikę