
Wieczór współczesnej opery kameralnej
reż. Ewelina Grzechnik, Marta Grądzka
Nikolet Burzyńska, Ryan Latimer, Dariusz Przybylski
Ewelina Grzechnik, Marta Grądzka
Nikolet Burzyńska, Ryan Latimer, Dariusz Przybylski
Jarosław Praszczałek
Labirynt Ofreja (2014) (Nikolet Burzyńska)
Olga Siemieńczuk - sopran
Natalia Ołów - mezzosopran I
Justyna Ołów - mezzosopran II
Łukasz Skrobek - baryton
Magdalena Łapińska - flet
Mateusz Rajkowski - klarnet, klarnet basowy
Paula Lis - waltornia
Krzysztof Piaszczyk - tuba
Leszek Lorent - perkusja
Paulina Garlińska - gitara
Paweł Janas - akordeon
Mateusz Zaziębło - skrzypce
Can Kehri - wiolonczela
Three Tall Tales of Doctor Monsieur Facade (2014) (Ryan Latimer)
Olga Siemieńczuk - sopran
Natalia Ołów - mezzosopran I
Justyna Ołów - mezzosopran II
Michał Przygoński - baryton
Paweł Janas - akordeon
Wasserstimmen (2009) (Dariusz Przybylski)
Michał Przygoński - baryton (On)
Olga Siemieńczuk - sopran (Ona)
Natalia Ołów - mezzosopran (1. Głos z wody)
Justyna Ołów - mezzosopran (2. Głos z wody)
Łukasz Skrobek - baryton (Pielęgniarz)
Mateusz Rajkowski - klarnet, klarnet basowy
Paula Lis - waltornia
Leszek Lorent - perkusja
Paweł Janas - akordeon
Can Kehri - wiolonczela
(1) Labirynt Ofreja - libretto: Paweł Przezwański, Nikolet Burzyńska na podstawie poematu Raróg i dramatu Dziewanna Jacka Dobrowolskiego (2) Three Tall Tales of Doctor Monsieur Facade - libretto: Ryan Latimer (3) Wasserstimmen - libretto: Przemysław Fiugajski
siedziba teatru: al. Solidarności 76b; biuro: Obrońców 31, Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Białystok. Premiera spektaklu o miłości – „Wieczoru Trzech Króli” Szekspira w Teatrze Dramatycznym
22.02.2025 -
Warszawa. Premiera spektaklu muzycznego „Na prochach” w Teatrze Syrena – w sobotę
22.02.2025 -
Kraków. „Aida” – premiera w Operze Krakowskiej
21.02.2025 -
Kielce. Zdjęcia Pawła Edelmana do „Skóry po dziadku” Pakuły
21.02.2025
-
Kraków. Artyści i pracownicy Teatru Scena STU uhonorowani Medalami „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”
21.02.2025 -
Zakopane. Spektakl kabaretowo-muzyczny „Międzyczas” wg utworów Jonasza Kofty i premiera płyty
21.02.2025 -
Warszawa. Ukraińskie „Dziady” w Teatrze Dramatycznym
21.02.2025 -
Szczecin. W marcu premiera „Pół na pół” w Teatrze Polskim
21.02.2025
-
Warszawa. Niepokojące plany dotyczące czeskiego Instytutu Teatralnego
21.02.2025 -
Lublin. Nowy cykl czytań performatywnych w Teatrze Osterwy
21.02.2025 -
Katowice. Wkrótce finał 2. edycji projektu WyspianKiss w Teatrze Śląskim
21.02.2025 -
Wrocław. Opera zachęca do wsparcia Ukrainy podczas spektaklu „Carmen”
21.02.2025
Magazyny
-
Rusłana Porycka: Zostajemy z naszym teatrem społecznym
23.02.2025 -
Festiwal Sztuk Przyjemnych i Nieprzyjemnych spyta o wspólnotę i pokaże „Heksy" Szpili
21.02.2025 -
Gdańska „Callas”. Na scenie aktorka Jadwiga Możdżer i jej uczeń
21.02.2025 -
Dlaczego ludzie „ćpają” od zawsze? „Na prochach" w Teatrze Syrena
21.02.2025