Najwięcej nagród w tegorocznej edycji Złotych Orłów otrzymały spot "Natanek Batmanek" (przygotowany przez Pride&Glory Interactive dla Tesco), kampania "Pure evil" (zrealizowana przez Engine dla marki Cropp) i komunikacja internetowa TP z Sercem i Rozumem (prowadzona przez Adv.pl). W kategorii wizerunek firmy: wyróżnienie otrzymał design do 30. WST - Lowe GGK.
Spot viralowy "Natanek Batmanek" - wymyślony i przygotowany dla Tesco przez Pride&Glory Interactive otrzymał trzy Złote Orły - w kategoriach usługi, kampania zintegrowana i marketing wirusowy. Kampania "Pure evil" (...), którą Engine przygotowała dla marki Cropp z portfolio LPP, została wyróżniona w kategoriach moda, społeczeństwo i kampania zintegrowana, w tej ostatniej zdobywając Złotego Orła. Natomiast komunikacja internetowa Telekomunikacji Polskiej z Sercem i Rozumem - prowadzona przez agencję Adv.pl - otrzymała wyróżnienie w kategorii social media marketingu, a viral, w którym bohaterowie parodiują Tomasza Kota odgrywającego Kaszpirowskiego w reklamie Netii (szczegółowe informacje o tym spocie) została wyróżniona w kategorii marketingu wirusowego. Najwięcej nagród i wyróżnień - po cztery - zdobyły agencje Just, White Cat Studio i K2 Internet. Dodatkowo pracujący w tej ostatniej firmie Wojciech Łebski został art directore