EN

8.06.2020 Wersja do druku

Warszawa. Teatr 21 przeciw społecznemu wykluczeniu ludzi z niepełnosprawnościami

Przymusowe zamknięcie w domach, gwałtownie wyzwoliło w mediach społecznościowych głosy tęsknoty za najróżniejszymi przyjemnościami, które w trakcie lockdownu stały się niemożliwe do zrealizowania. Aktorzy Teatru 21, w kampanii The Lockdown odgrywając wybrane cytaty z mediów społecznościowych, zwracają uwagę na to, jak wielkim szczęściem jest nasza samodzielność i nieograniczone możliwości wyboru.

Dla osób z niepełnosprawnościami to nie jest codzienność, oni marzą o samodzielności. Aktorzy marzą o miejscu, w którym będą mogli rozwijać swoje pasje, realizować się artystycznie i dzielić się swoją sztuką z innymi. Takim miejscem ma się stać Centrum Sztuki Włączającej. Miejscem, które na polu sztuki umożliwi spotkania osób z niepełnosprawnościami z pełnosprawnymi na równych prawach. Dalekie podróże, wyjazdy na mecze ulubionej drużyny, czy festiwale muzyczne, imprezy - te i liczne inne atrakcje stały się oczywiste i przystępne jak nigdy wcześniej. Lockdown pokazał jednak, jak bardzo społeczeństwo było uprzywilejowane mając to wszystko na wyciągnięcie ręki. Nie dla wszystkich wyjście z domu będzie oznaczało korzystanie z popularnych rozrywek. Nierówność i wykluczenie osób z niepełnosprawnościami to punkt wyjścia kampanii Teatru 21, wyprodukowanej przez agencję 180heartbeats + JUNG v MATT i dom produkcyjny F25. Aktorzy odgr

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

08.06.2020

Wątki tematyczne