18 lutego b.r. rusza nowa kampania wizerunkowa Raiffeisen Bank Polska z udziałem Jerzego i Macieja Stuhrów. Spot "Rockefeller" to pierwsza w tym roku odsłona kampanii banku pod hasłem "Bank Ludzi Przedsiębiorczych".
Trwający 45 sekund, czarno-biały film "Rockefeller" wyreżyserowany został przez Jerzego Stuhra, a w tytułowej roli wystąpił jego syn - Maciej. Autorem zdjęć jest Paweł Edelman. - Planując strategię reklamową Banku w dłuższej perspektywie, bo tylko taka służy zbudowaniu pozytywnego, trwałego wizerunku, nie chcieliśmy wykorzystać po prostu popularnych twarzy. Zależało nam, by artyści, którym powierzymy to odpowiedzialne zadanie, mieli wolną rękę i mogli stworzyć wyjątkowe filmy. By wystąpili w kampanii właśnie w swoich rolach - reżyserów, aktorów, aby swoim warsztatem, jakością pracy wywołali w nas określone uczucia i przekazali ważne idee. Jesteśmy przekonani, że z pomocą świetnej ekipy, której przewodzili Jerzy Stuhr jako reżyser i operator Paweł Edelman, udało się ten cel osiągnąć - powiedział Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu Raiffeisen Bank Polska S.A. - Z tą ekipą - mówi Jerzy Stuhr, który udzielił w filmie swojego głosu -