EN

1.10.2009 Wersja do druku

Warszawa. Stolica promuje się filmowo

"Warszawa - najlepszy kandydat do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury" to tytuł filmu, który ma promować stolicę Polski na arenie międzynarodowej. Od października rusza kampania reklamowa, w czasie której film pokazywany będzie w metrze, 10 teatrach i wszystkich stołecznych kinach, a także zagranicznych stacjach telewizyjnych.

"Warszawa - najlepszy kandydat do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury" to tytuł filmu, który ma promować stolicę Polski na arenie międzynarodowej. Dodatkowo jest wizytówką Warszawy w konkursie o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Od października rusza kampania reklamowa, w czasie której film pokazywany będzie w metrze, 10 teatrach i wszystkich stołecznych kinach, a także zagranicznych stacjach telewizyjnych. Film Agnieszki Holland i jej siostry Magdaleny Łazarkiewicz to podróż po Warszawie widzianej oczami artystów. Krótkie, niezwykle dynamiczne ujęcia mają pokazywać, jak zmiennym i energicznym miastem jest stolica. Następujące po sobie w ekspresowym tempie obrazy pokazują wydarzenia kulturalne, zabytki oraz samych mieszkańców. - Zależało nam, aby stolica była zaskakująca, pełna energii - mówi Agnieszka Holland. Motywem przewodnim filmu jest Fryderyk Chopin, który gra na warszawskich ulicach Fantazję-Impromptu. W postać wielkiego kompozyt

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Warszawa promuje się filmowo

Źródło:

Materiał nadesłany

Polska Metropolia Warszawska online

Autor:

Maria Kanabus

Data:

01.10.2009

Wątki tematyczne