W tym tygodniu Szkoła E.Plater 31 zaprasza na spektakle, filmy i tańce w ciszy (i nie tylko).
Inne aktualności
- Kraków. „Aida” – premiera w Operze Krakowskiej 21.02.2025 18:02
-
Kielce. Zdjęcia Pawła Edelmana do „Skóry po dziadku” Pakuły 21.02.2025 17:50
- Kraków. Artyści i pracownicy Teatru Scena STU uhonorowani Medalami „Zasłużony Kulturze Gloria Artis” 21.02.2025 16:26
- Zakopane. Spektakl kabaretowo-muzyczny „Międzyczas” wg utworów Jonasza Kofty i premiera płyty 21.02.2025 16:09
- Warszawa. Ukraińskie „Dziady” w Teatrze Dramatycznym 21.02.2025 16:08
- Szczecin. W marcu premiera „Pół na pół” w Teatrze Polskim 21.02.2025 16:05
- Warszawa. Niepokojące plany dotyczące czeskiego Instytutu Teatralnego 21.02.2025 16:00
-
Lublin. Nowy cykl czytań performatywnych w Teatrze Osterwy 21.02.2025 15:42
-
Katowice. Wkrótce finał 2. edycji projektu WyspianKiss w Teatrze Śląskim 21.02.2025 14:36
-
Wrocław. Opera zachęca do wsparcia Ukrainy podczas spektaklu „Carmen” 21.02.2025 14:34
-
Teatr TV. Premiera spektaklu „Matki. Pieśń na czas wojny” w reż. Marty Górnickiej – w poniedziałek 21.02.2025 14:34
- Katowice. W Teatrze Żelaznym próbują „Misia Kubusia i przyjaciół” 21.02.2025 14:07
- Białystok. Dziś premiera „Transport. Connecting Flights" w BTLu 21.02.2025 13:39
- Warszawa. Słuchowisko „Oni” w 140. urodziny Witkacego w Teatrze Studio i radiowej Dwójce 21.02.2025 13:32
15 i 16 lipca, godz. 19.00
Teatr: Cezary idzie na wojnę, reż. Cezary Tomaszewski
brak biletów
Nagrodzony na Boskiej Komedii w 2017 roku spektakl objechał cały świat, wszędzie wzbudzając entuzjastyczne przyjęcia. Rewelacyjne wykonanie “Pieśni domowych” Stanisława Moniuszki i przesłanie obalające mury nietolerancji nagradzali owacjami na stojąco widzowie w Nowym Jorku, Monachium i Santiago de Chile.
16 lipca, godz. 21.00
Kino: Beuys. Sztuka to rewolucja, reż. Andres Veiel
Portret porywającego artysty, a jednocześnie kameralny, intymny obraz niezwykłego człowieka o kompletnie nietuzinkowej osobowości, oryginalnej koncepcji sztuki i nieoczywistych jak na swoje czasy poglądach.
Wstęp wolny.
17 lipca, godz. 19.30
Taniec: Bezempatia, choreografia Stefano Silvino
Performance jest efektem otwartych wakacyjnych warsztatów prowadzonych przez włoskiego tancerza i choreografa Stefano Silvino. "Mówi o potrzebie ciągłego dopasowania się nie tylko między performerami, ale także w rozmaitych kontekstach przestrzennych i okolicznościach i przestrzeni. Pokazuje, jak reaguje ciało, gdy emocje chcą zmieścić się w wygodnej przestrzeni lub w miejscu niebezpiecznym i nieznanym" - mówi choreograf.
Wstęp wolny.
17 lipca, godz. 21.00
Silent disco 666
Trzy ekipy + sześć gramofonów, czyli 666 silent disco na dziedzińcu szkolnym.
Zagrają: Radio Kapitał Drim Tim, Radio Sex&Drugs&Rock'n'Roll, Radio Karola, który został DJem, będzie fajnie!
Bilety na miejscu.
18 lipca, godz. 21.00 i 19 lipca, godz. 19.00
Teatr: Ośrodek wypoczynkowy, reż. Anna Smolar
W nowej rzeczywistości, w miejscu obecnej awangardowej sceny teatralnej mieści się jeden z ośrodków wypoczynkowych powstały dzięki Narodowemu Programowi Zbiorowego Wypoczynku. Tu wszystkie decyzje zostały już podjęte, wszystkie sprawy załatwione, sytuacja wewnętrzna i zewnętrzna jest stabilna, a dobrobyt jest na wyciągnięcie ręki.
19 lipca, godz. 21.00
Muzyka: Dlaczego lubię stare piosenki
Działalność współfinansowana ze środków m.st. Warszawy.
Standard bezpieczeństwa wydarzeń:
Działamy według wytycznych przeciwepidemicznych Głównego Inspektora Sanitarnego oraz wytycznych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego wydanych w związku z ponownym otwarciem teatrów w stanie epidemii COVID-19.
UWAGA!
Ze względu na wprowadzone przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego wytyczne dla organizatorów imprez kulturalnych i rozrywkowych w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, uczestnictwo w koncercie jest równoznaczne z akceptacją poniższych warunków:
- Każdy uczestnik zobowiązuje się do samodzielnego wyposażenia się w konieczne środki ochrony osobistej - maseczkę zasłaniającą nos i usta - której noszenie w miejscu koncertu jest obowiązkowe.
- W uzasadnionych przypadkach dane osobowe uczestnika koncertu (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) zostaną udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu oraz służbom porządkowym.
- Uczestnikiem koncertu może być jedynie osoba, która wedle swojej najlepszej wiedzy nie jest osobą zakażoną lub nie przebywa na kwarantannie / pod nadzorem epidemiologicznym.