EN
04.01.2011 Wersja do druku

Warszawa. Sławomir Mrożek zadebiutował jako copywriter

Sławomir Mrożek zadebiutował jako copywriter. Dla reklamy tworzyli m.in. Osiecka i Kosiński. "Jutro to dziś tyle że jutro" - twierdzi Sławomir Mrożek. Ten cytat znalazł się na billboardach zachwalających fundusz emerytalny PKO BP. I tak autor "Tanga" dołączył do grupy znakomitych polskich pisarzy, z których talentu skorzystała reklama.

- Wyboru hasła dokonał butik kreatywny Lemoniada, który odpowiada za całą koncepcję reklamy - mówi "Rz" Ewa Madej, dyrektor Biura Marketingu PKO BP Bankowy PTE. - Słowa Sławomira Mrożka znakomicie oddają istotę naszej propozycji. Chcemy przekonać ludzi, że przechodząc na emeryturę, nie muszą zrywać z dawnym stylem życia. Czy pisarz od razu wyraził zgodę na wykorzystanie swoich słów? - Pan Sławomir nie znosi rozgłosu, a jego opinia o reklamie nie jest przesadnie wysoka - wyjaśnia Ewa Madej. - Nam się udało. Skontaktowałam się z Susaną Osorio-Mrożek, żoną pana Sławomira, i doszliśmy do porozumienia. Warunki umowy to tajemnica, ale wiadomo, że PKO BP Bankowy OFE może się posługiwać tym hasłem przez pięć lat. Cukier krzepi Pierwszym copywriterem wśród polskich pisarzy został Melchior Wańkowicz. Twierdził, że dzięki reklamie poznał wagę i cenę słowa. W rozmowie z Krzysztofem Kąkolewskim mówił z dumą, że za dwa słowa ot

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Najdroższe słowa świata

Źródło:

Materiał nadesłany

Rzeczpospolita online

Autor:

Bartosz Marzec

Data:

04.01.2011