9 czerwca odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród drugiej edycji konkursu Polish Graphic Design Awards. Grupa "Elipsy", twórca ostatnich trzech identyfikacji wizualnych akcji "Bilet do teatru za grosze", otrzymała nagrodę w kategorii "plakat użytkowy" i wyróżnienie w kategorii "identyfikacja uproszczona".
Nagrodzony plakat i wyróżniona identyfikacja dotyczyły czwartej, zeszłorocznej edycji akcji - "Bilet do teatru za 300 groszy", organizowanej z okazji Dnia Teatru Publicznego. Koncepcja oparta jest na budowaniu języka komunikacji poprzez uproszczone przedstawienie grosza (a właściwie 300 groszy), który na każdym materiale drukowanym zachowuje skalę rzeczywistą (1 grosz = 15,50 mm). "Grosze grają rolę" - budują narrację, rozsypują się chaotycznie lub układają w określone formy, rozpychają lub zasłaniają. Do każdego spektaklu, granego w ramach akcji, powstał oryginalny plakat, który korespondował z tytułem poprzez rozmieszczenie "groszy" (każdy grosz w skali 1:1, bez względu na format). Identyfikację, którą grupa Elipsy rozwija z Instytutem Teatralnym od trzech lat, wykorzystywano na różnego rodzaju nośnikach i w wielu kanałach komunikacji (poświęcona akcji strona internetowa, plakaty, ulotki, reklamy w prasie i mediach społecznościowych, nośnik