16 sierpnia ruszyła kampania zewnętrzna promująca hit jesiennej ramówki TVP1 - serial "Tajemnica twierdzy szyfrów". Kampania prowadzona będzie w całej Polsce i potrwa do końca września.
Działania promocyjne obejmują outdoor (backlighty 6x3, FLN 6x8) w największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie oraz reklamę prasową (TV Guidy, gazety codzienne, tygodniki opiniotwórcze), radiową i Internetową. Głównym przekazem kampanii jest: "najbardziej strzeżona "Tajemnica twierdzy szyfrów". Cała kampania utrzymana jest w spójnej konwencji graficznej, adekwatnej do charakteru i treści promowanego serialu - filmowe, wojenne tło, duży tytuł, wyraziste postacie w niemieckich mundurach podkreślające szczególną dbałość o realia historyczne. Kampanię zleciło i skoordynowało Biuro Marketingu i Promocji TVP. Koncepcję graficzną stworzyła Agencja Reklamowa Human ad, scenariusz i spoty radiowe przygotował Dział Kreacji BMiP, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenith Optimedia Group. "Tajemnica twierdzy szyfrów" to osadzona w realiach II wojny światowej ekrani