Pod hasłem "Wolność wyboru" rusza wizerunkowa kampania reklamowa Netii z udziałem Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i Magdaleny Różczki [na zdjęciu]. Aktorzy wcielają się w niej w role polityków walczących o poparcie.
Startująca właśnie wizerunkowa akcja reklamowa Netii jest utrzymana w konwencji kampanii wyborczej. Występujący w niej aktorzy Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka wcielają się w role polityków, podkreślając różne zalety oferty operatora. W poszczególnych spotach Kot w sposób przypominający Waldemara Pawlaka mówi, jak łatwa jest zmiana innego operatora na Netię, Adamczyk - przekręcając wyrazy jak Andrzej Lepper - przekonuje, że operator oferuje szeroką dostępność swoich usług, natomiast Różczka z fryzurą a'la Julia Tymoszenko podkreśla, że z nowych ofert promocyjnych Netii można korzystać mimo obowiązującej umowy z innym operatorem. Kreację kampanii pod hasłem "Wolność wyboru" uzupełnia część interaktywna, w ramach której na stronie www.netia.pl można głosować na każdego z trojga kandydatów. Internauci do 30 czerwca zdecydują w ten sposób, kto zostanie twarzą reklamową produktowych kampanii Netii. Jednocześnie już te