13-ego kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa eurobanku z udziałem gwiazd: Krystyny Jandy, Danuty Stenki oraz Tomasza Kota.
Kampania łączy cele wizerunkowe z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, karty kredytowej. Ma za zadanie zwiększyć znajomość marki eurobanku wśród szerokiej grupy odbiorców oraz umocnić wizerunek Banku. Oprócz udziału największych gwiazd, kampanię wyróżnia mocno wizerunkowa stylistyka i zmiana podejścia w doborze mediów - silniejszy nacisk na telewizyjny prime time oraz outdoor. "Podstawowym celem reklamy eurobanku przez ostatnie 3 lata było przedstawianie kolejnych ofert kredytu gotówkowego i pozyskiwanie nowych kredytobiorców gotówkowych. Poznając coraz lepiej naszych klientów, uczyliśmy się coraz precyzyjniej planować komunikację - wybierając media, które czytają i oglądają potencjalni klienci kredytu gotówkowego oraz stawiając na informacyjny, podkreślający korzyści produktów styl komunikacji. 2007 rok jest dla eurobanku rokiem inwestycji w dynamiczny rozwój - dlatego stawiamy przed komunikacją nowe cele" - mówi Maciej Szczec