Najwięcej za udział w reklamie zarabia w Polsce Michał Wiśniewski, tuż za nim jest Joanna Brodzik i Marek Kondrat.
Polska redakcja magazynu "Forbes" zbadała, komu i ile skłonne są płacić agencje reklamowe za zachwalanie produktów i kogo ich klienci chcieliby w tej roli oglądać. Tak powstała lista najsławniejszych i najlepiej zarabiających gwiazd polskiego show-biznesu. Znaleźli się na niej muzycy, aktorzy, sportowcy i osobowości telewizyjne. Stawkę otwiera Michał Wiśniewski, którego udział w kampanii jest wart 737,5 tys. zł. Równo 544 tys. może żądać Joanna Brodzik, nieco mniej - 532 tys. trzeba zapłacić Markowi Kondratowi. Niespodzianką - zdaniem gazety - jest obecność w pierwszej dziesiątce Tomasza Lisa (516,5 tys.), Huberta Urbańskiego (462,5 tys.) oraz Kamila Durczoka (412,5 tys.). Wysokich stawek może też żądać Szymon Majewski (415,5 tys.), choć w swoim programie z reklam żartuje. Wciąż chętnie oglądamy w reklamach twarze z seriali. To nas odróżnia od zachodniej Europy i USA, tam w czołówce są wielkie gwiazdy kina. Spadły jednak notowania odtw