EN

24.03.2011 Wersja do druku

Warszawa-Gdańsk. Motoryzacyjne "Święto wiosny"

Bałtycki Teatr Tańca, zaprezentował w poniedziałek, na deskach Teatru Narodowego, "Święto wiosny" Igora Strawińskiego. Przy tej okazji Audi postanowiło pokazać po raz pierwszy w Polsce, nowe Audi A6.

Nie zdarzyło się dotąd, żeby uznana marka segmentu premium promowała swój flagowy model przy okazji wydarzenia kulturalnego rodem z Trójmiasta. - Audi jest marką symbolizującą kreatywność. To także producent wyrafinowanych samochodów dla osób, które są otwarte na nowatorskie rozwiązania i doświadczenia. Z tego względu marka z czterema owalami w herbie zaangażowała się w mecenat teatru tańca współczesnego, który eksperymentuje i wyznacza trendy na polskiej scenie teatrów tańca - mówi Alicja Florek z Audi Polska - Efektem tej współpracy była uroczysta premiera spektaklu "Święto wiosny" przygotowana przez Izadorę Weiss. Warto zaznaczyć, że dzieło Igora Strawińskiego uważane jest za jeden z najtrudniejszych do wystawienia tytułów w sztuce baletowej XX wieku. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Audi z dwóch powodów. Po pierwsze otrzymaliśmy unikalną gwarancję nieingerowania w kształt artystyczny dzieła i naszą hierarchi�

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Motoryzacyjne święto wiosny

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Trójmiasto online

Autor:

Bartosz Gondek

Data:

24.03.2011

Wątki tematyczne

Realizacje repertuarowe