16 czerwca w Teatrze Druga Strefa odbędzie się premiera monodramu niemieckiego reżysera i dramatopisarza Freda Apke.
Podczas długiego spotkania z samym autorem spektaklu oraz z Sylwestrem Biragą, dyrektorem Teatru Druga Strefa, rozmawialiśmy o tym co jest najważniejsze w sztuce pisania oraz o tym z czym zmagają się teatry prywatne, ale przede wszystkim jak pracuje się przy "Dziękuję Tatusiu". Nadia: Czym różni się praca z aktorem przy monodramie od pracy z wieloma aktorami? Fred Apke: To jest coś zupełnie innego i z pewnością trudniejszego. Kiedy jest wielu aktorów na scenie jest między nimi interakcja, masz wtedy większy potencjał i możliwości na, które rozkładają się między nich. Natomiast kiedy jest tylko jeden aktor musi on wykonać całą tę pracę sam. Ja właściwie nie jestem miłośnikiem monodramów lubię interakcję między ludźmi. Tę sztukę napisałem właściwie sam dla siebie, chciałem zagrać ją w Niemczech, ale kiedy poznałem dyrektora teatru Druga Strefa Sylwestra Biragę stwierdziłem, że to dobry tekst dla niego. Czy to trudne pracować z