Projekty agencji Go Culture, tradycyjnie zostały docenione przez jury wybierające co roku najlepsze kampanie public relations. Po Złotych Spinaczach dla realizacji takich jak: Sierdz Open Hair Festival czy kampania "Pod Prąd", w tym roku agencja została wyróżniona nominacjami aż w czterech kategoriach. Projekty Go Culture zostały wybrane spośród 244 zgłoszeń.
Komunikacja premiery książki Pauliny Wilk "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii" otrzymała nominację w kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy. Jest to druga nominacja Go Culture dla projektu literackiego w historii zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze. W roku ubiegłym za kampanię poświęconą książce Władysława Bartoszewskiego "Pod Prąd. Moje środowisko niepokorne 1945-1955, wspomnienia dziennikarza i więźnia" agencja otrzymała statuetkę. Druga nominacja przypadła autorskiej inicjatywie Go Culture. "Przystawka z kultury" to projekt nominowany w kategorii Kampania edukacyjna. Jest to prowadzony od ubiegłego roku cykl spotkań poświęconych kulturze i sztuce o charakterze edukacyjnym. Oba projekty otrzymały również nominacje w kategorii Kultura. Jest to tym większe wyróżnienie dla agencji, której celem jest realizacja działań z obszaru kultury i sztuki. Wspierane przez Go Culture wydarzenia oraz prowadzone kampanie komunikacyjne od początku i