EN

2.10.2012 Wersja do druku

Warszawa. Cztery nominacje do Złotych Spinaczy dla Go Culture

Projekty agencji Go Culture, tradycyjnie zostały docenione przez jury wybierające co roku najlepsze kampanie public relations. Po Złotych Spinaczach dla realizacji takich jak: Sierdz Open Hair Festival czy kampania "Pod Prąd", w tym roku agencja została wyróżniona nominacjami aż w czterech kategoriach. Projekty Go Culture zostały wybrane spośród 244 zgłoszeń.

Komunikacja premiery książki Pauliny Wilk "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii" otrzymała nominację w kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy. Jest to druga nominacja Go Culture dla projektu literackiego w historii zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze. W roku ubiegłym za kampanię poświęconą książce Władysława Bartoszewskiego "Pod Prąd. Moje środowisko niepokorne 1945-1955, wspomnienia dziennikarza i więźnia" agencja otrzymała statuetkę. Druga nominacja przypadła autorskiej inicjatywie Go Culture. "Przystawka z kultury" to projekt nominowany w kategorii Kampania edukacyjna. Jest to prowadzony od ubiegłego roku cykl spotkań poświęconych kulturze i sztuce o charakterze edukacyjnym. Oba projekty otrzymały również nominacje w kategorii Kultura. Jest to tym większe wyróżnienie dla agencji, której celem jest realizacja działań z obszaru kultury i sztuki. Wspierane przez Go Culture wydarzenia oraz prowadzone kampanie komunikacyjne od początku i

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał nadesłany

mat. nadesłany

Data:

02.10.2012