Beata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska wystąpią w nowej kampanii linii Dove pro.age, która rusza w pierwszym tygodniu lutego. Kreacja pokazuje dojrzałe kobiety, które są świadome swojego piękna.
Odważna sesja zdjęciowa z udziałem trzech polskich gwiazd oraz ich wypowiedzi na temat filozofii pro.age są ilustracją motto kampanii: "piękno nie pyta o wiek". Celem komunikacji jest zainspirowanie Polek do zaakceptowania swojego ciała, niezależnie od wieku oraz przedstawienie nowej linii kosmetyków Dove pro.age, stworzonych z myślą o potrzebach dojrzałej skóry. Reklamy z wizerunkami polskich gwiazd ukazywać się będą przez trzy najbliższe miesiące w kilkunastu tytułach prasy kobiecej, wraz ze zdjęciem ilustrującym globalną kampanię Dove. W miesięcznikach "Twój Styl", "Pani" oraz "Zwierciadło" pojawią się ponadto czterostronicowe rozkładówki, poświęcone w całości tylko polskim twarzom kampanii. Reklamie prasowej towarzyszą trzy spoty radiowe, w których polskie celebrities przedstawiają własne rozumienie filozofii pro.age. Będą one emitowane m.in. w Radiu Zet. Kreację i produkcję ATL (prasa) przygotowała agencja Los Mejores (uzupełnienie