07.12.2011 Wersja do druku

Warszawa. 30. WST i Teatr Ochoty z nominacjami do Złotych Orłów 2011

Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Złote Orły. W kategorii wizerunek firmy nominowane zostały m.in. identyfikacja Teatru Ochoty - Studio Graficzne Temperówka, design do 30. WST - Lowe GGK. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 12 grudnia.

Najwięcej otrzymały agencje White Cat Studio, K2 Internet, McCann Erickson Poland, Engine, Pride&Glory Interactive i Just. White Cat i K2 Internet dostały po pięć, a McCann Erickson Poland, Engine, Pride&Glory Interactive i Just po cztery nominacje w tegorocznej edycji Złotych Orłów. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 12 grudnia. Przypomnijmy, że w tym roku konkurs przebiega według nieco zmienionych zasad (...). Nominacje do Złotych Orłów 2011 Kategoria reklama: Moda: "Pure evil" - Engine Napoje: "Kula" - McCann Erickson Poland oraz "Warka Reprezentacja Cieszynki" - Just Żywność: "Wirtualne przedszkole" - Mediacom Create Higiena i Zdrowie: "Apap głowa, noga, ręka" - McCann Erickson Poland Usługi: "Psy" - Lowe GGK, radiówki "Nie rób sceny" - Opus B oraz "Natanek Batmanek" - Pride&Glory Interactive Środki przekazu: "Świnia" - McCann Erickson Poland Społeczeństwo: "Legenda Deyny" - Gmina Miejska Starogard Gdański, "Poranek" - Fabryka Komunikacji Społ

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Złote Orły 2011: nominacje dla White Cat Studio, K2, McCann Erickson, Engine, Pride&Glory i Just

Źródło:

Materiał nadesłany

http://www.wirtualnemedia.pl/06.12

Data:

07.12.2011