EN

1.04.2000 Wersja do druku

W stronę pustej sceny

Małgorzata Szczęśniak - ukończyła Wydziały Filo­zofii i Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskimi oraz Wydział Scenografii na Akademii Sztuk Pięk­nych w Krakowie. Pracuje głównie z Krzysztofem Warlikowskim. Ich najważniejsze realizacje to m.in. "Roberto Zucco" Koltesa w Teatrze Nowym w Pozna­niu (1995), "Elektra" Sofoklesa w Teatrze Dramatycz­nym w Warszawie (1997), "Zimowa opowieść" w Te­atrze Nowym w Poznaniu (1997), "Poskromienie zło­śnicy" w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (1998), "Perykles" Szekspira w Piccolo Teatro (1998),"Zachod­nie wybrzeże"" Koltesa w Teatrze Studio w Warszawie (1998), "Hamlet" w Teatrze Rozmaitości w Warszawie (1999). Obecnie przygotowuje w Operze Narodowej, również z Krzysztofem Warlikowskim, "Don Carlosa" Verdiego. Moja droga do scenografii była trochę nietypowa, inna niż w przypadku wielu osób zajmujących się scenografią. Skończyłam liceum plastyczne, potem studiowałam na Uniwersytecie Jagiellońskim filozofię i p

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

W stronę pustej sceny

Źródło:

Materiał nadesłany

Teatr 4/5/6

Autor:

Małgorzata Szczęśniak

Data:

01.04.2000