"Po Burzy Szekspira" z Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu, "Silesia, Silentia" z Wrocławskiego Teatru Współczesnego i "Wieloryb The Globe" Festiwalu Boska Komedia, Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie i Teatru Starego w Lublinie na XII Festiwalu Polskich Sztuk Współczesnych R@Port w Gdyni. Pisze Przemysław Gulda w Gazecie Wyborczej Trójmiasto.
Poruszająca metafora Holokaustu, wywołująca potężne emocje scena konfrontacji z prawdą, polscy intelektualiści nie mogący znaleźć wspólnego języka z kolegami z Zachodu - to najmocniejsze momenty pierwszych dni tegorocznego gdyńskiego festiwalu teatralnego R@Port. Tegoroczna, dwunasta już, edycja festiwalu współczesnej dramaturgii R@port, jest już na półmetku. Rozpoczęła się w niedzielę, a od poniedziałku na kilku gdyńskich scenach można było obejrzeć trzy przedstawienia rywalizujące o festiwalowe laury i jeden spektakl pozakonkursowy. W poniedziałek na małej scenie Teatru Muzycznego swoje najnowsze dzieło zaprezentowała Agata Duda-Gracz. Zrealizowane w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu przedstawienie "Po Burzy Szekspira" pod względem wizualnym okazało się niemal dokładnym przeciwieństwem poprzedniego spektaklu, który ta reżyserka prezentowała w konkursie R@portu rok temu, "Kumernis, czyli o tym, jak świętej panience broda rosła".