O XLIV Przeglądzie Teatrów Małych Form Kontrapunkt w Szczecinie, XIX Międzynarodowym Festiwalu Teatralnym Kontakt w Toruniu i XIII Międzynarodowym Festiwalu Szekspirowskim w Gdańsku pisze Aneta Głowacka w Opcjach
Spektakl pierwszy Jednodniowy wyjazd do Berlina powoli staje się tradycją szczecińskiego festiwalu Kontrapunkt i jego niewątpliwą atrakcją, okazją do sprawdzenia, co się dzieje na trzech najciekawszych berlińskich scenach, które w Polsce ciągle jeszcze cieszą się opinią niedoścignionego wzoru, są punktem odniesienia dla rodzimych produkcji, chociaż jak pokazał toruński Kontakt czy Festiwal Szekspirowski, nasze kompleksy nie są uzasadnione. Po raz pierwszy w dziewiętnastoletniej historii Kontaktu polski spektakl ("Sprawa Dantona" w reżyserii Jana Klaty) zdobył nie tylko Grand Prix, ale i większość festiwalowych nagród, łódzki "Otello. Wariacje na temat" w reżyserii Agaty Dudy-Gracz okazał się najciekawszą propozycją na festiwalu w Trójmieście, dystansując zapowiadanego jako rewelacja "Hamleta" legendarnej nowojorskiej grupy The Wooster Group. Na Kontrapunkcie "Utwór sentymentalny na czterech aktorów" w reżyserii Piotra Cieplaka otrzymał Gr