XII Międzynarodowy Festiwalny Dionizje w Ciechanowie komentuje Tygodnik Ciechanowski.
"Od kameralności do monumentalizmu Formuła tego festiwalu byfa od początku bardzo pojemna. Zapraszano nań grupy amatorskie eksperymentujące ze słowem, gestem i kostiumem a także przedstawicieli tzw. teatru ubogiego. Na ciechanowskich Dionizjach występowały przeważnie kilkunastoosobowe trupy, lecz było na nich miejsce również dia jednoosobowych monodramów. Widzowie tegorocznego przeglądu nie byli więc zdziwieni, że zainaugurowano go w Centrum Kultury t Sztuki kameralną inscenizacją Nowego wyzwolenia Witkacego Teatru Exodus prowadzonego przez Katarzynę Dąbrowską. Kameralność w przypadku Exodusu polega na usadowieniu widzów nie na widowni, a wprost na scenie, co daje im możliwość większego zaangażowania w akcję. Reżyserka wciąż eksperymentuje ze sztukami Witkiewicza, skracając ich treść, przykrawając do własnych wizji. (Recenzję pióra M. Żbikowskiego z premiery Nowego wyzwolenia zamieściliśmy w 24 numerze TC[Tygodnika Ciechano