Tiry z logo "Toruń-Pampeluna 2016" wyjadą na szosy całej Europy. To kolejna próba wypromowania kandydatów do tytułu ESK. - Takie działania na nic się nie zdadzą, póki nie powstanie strategia z prawdziwego zdarzenia - ocenia Jarosław Nadolski, specjalista od wizerunku.
Logo miast partnerów w staraniu o miano Europejskiej Stolicy Kultury pojawi się na ciężarówkach firmy Angela Tellechea Goyeny, konsula honorowego RP w Nawarze, Kraju Basków i La Rioja. Goyena jest wielkim entuzjastą toruńsko-pampeluńskiego porozumienia. Zgromadził grupę zapaleńców przekonanych, że to właśnie te dwa miasta zasługują na prestiżowy tytuł. To oni przesyłają polskim i hiszpańskim mediom informacje o tym, co dzieje się w sprawie ESK, to oni starają się zadbać o wszystkich gości z Torunia, by ich pobyt w Pampelunie był jak najprzyjemniejszy. To oni wreszcie kombinują, jak to wszystko wypromować w Europie. W lipcu pisaliśmy o tym, że Goyena swój prywatny jacht ochrzcił imieniem "Toruń 2016". Konsul wpadł też na pomysł wprowadzenia na toruński rynek wina z etykietą "Toruń-Pamepluna 2016", dzięki czemu o inicjatywie dowiedziałyby się tysiące turystów odwiedzających co roku nasze miasto. Teraz powstała idea ruchomego logo. Goyena u