"Pastorałka" w reż. Laco Adamika w Teatrze TV. Pisze Dariusz Pawłowski w Dzienniku Łódzkim.
Telewizja Polska potrafi jednak zaskoczyć. Pierwszą tegoroczną premierę Teatru Telewizji, traktowanego dotychczas po macoszemu, reklamowała niczym komercyjny hit. Pokazana w poniedziałek "Pastorałka" Leona Schillera w reżyserii Laco Adamika zapowiadana była w licznych reklamach telewizyjnych o różnych porach, w ogłoszeniach prasowych, wywiadach z reżyserem i aktorami. Wspaniałe widowisko, plejada aktorskich gwiazd - głosiła TVP. I słusznie, bo przedstawienie było bardzo dobre, aktorskie nazwiska znakomite i z sygnałów od znajomych wiem, że przed telewizorami zasiedli nawet ci, co Teatru Telewizji nie oglądają. Wszyscy mogli się przekonać, że może on być atrakcyjną rozrywką. Być może teraz zdecydują się zobaczyć spektakle mniej reklamowane, a i może taka promocja rzeczy ambitnych stanie się teraz w TVP normą. Ba, być może TVP pójdzie dalej i spektakle Teatru Telewizji będzie można kupić na DVD (w internetowym sklepie TVP są na razie do nab