- Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy coraz chętniej dokonują zakupów przez internet, a nie po drodze im do naszej kasy - wyjaśnia Katarzyna Krakowiak, kierownik działu promocji szczecińskiej Opery na Zamku.
Marketingowa akcja Opery na Zamku rozpoczęła się 1 października. Od tego dnia na popularnym portalu aukcyjnym Allegro pojawiły się wejściówki na musical "Rent". Bilety ważne są w dniach 9-11 października. Dział promocji opery zdecydował się na stworzenie trzech pojedynczych pakietów. Pierwszy z nich nazywa się We Dwoje (cena wywoławcza: 17,40 zł). Kolejne: Cała Paczka i Nasza Klasa przeznaczone są dla 5 i 20 osób. Ich początkowe ceny to odpowiednio 43,50 zł i 174 zł. - Cena wywoławcza wejściówek jest o 30 procent niższa niż w kasie - mówi Krakowiak. - Chodziło o to, żeby przy licytacji cena nie była wyższa od tej standardowej (...) Licytacja potrwa do 7 października. Do środy znaleźli się chętni na dwa pakiety. Chęć zakupu oferty Nasza Klasa wyraził jeden allegrowicz, trwa licytacja pakietu We Dwoje. Cena zatrzymała się na kwocie 18,50 zł.