EN

24.08.2016 Wersja do druku

Subiektywny spis aktorów teatralnych 2016

Natasza Aleksandrowitch [nadzieje]

Z Weroniką Szczawińską spotkała się pierwszy raz w Koszalinie przy pracy nad "Jak być kochaną". I jest "jej aktorką" znakomicie nastrojoną na ten oryginalny typ teatru ściśle skodyfikowany formalnie, muzyczny, gadający dźwiękiem, wysokością tonu równie istotnie jak słowem. W "Klęskach w dziejach miasta" - Szczawińskiej i Agnieszki Jakimiak na motywach prozy Italo Calvino - jest pół aktorką, a pół częścią niezwykłego instrumentu zajmującego scenę. To do niej próbują (z różnym skutkiem) dostrajać się partnerzy z kaliskiego Teatru im. Bogusławskiego. A jej samej formalny trening służy; w utrzymanym w zupełnie innym tonie "Mieście pustych pianin" Mateusza Pakuły i Leny Frankiewicz (także kaliski teatr) umie wydobyć urok nawet z niejakiej Sabriny, jadowitej parodii gwiazdki tandetnego popu

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Subiektywny spis aktorów teatralnych. Edycja dwudziesta czwarta

Źródło:

Materiał własny

materiał własny

Autor:

Jacek Sieradzki

Data:

24.08.2016