EN

4.03.2013 Wersja do druku

Sprzedaj się

Uczestnictwo w kulturze i oddziaływanie sztuki jest małe i będzie jeszcze mniejsze. Spektakl sprzedawany na Grouponie razem z "smakowitym zestawem wędzonych kiełbas" staje się jedną z tych kiełbas - pisze Marzena Sadocha

Poniedziałek 5.02.2013 NIE MA KANONU, SĄ LISTY BESTELLERÓW To, co jest, jest ważniejsze od tego, co było. To, co było, jest tylko ciekawostką i być może kanon "stanowi upostaciowanie idei, wartości i wzorów zachowań oraz symbolizuję daną grupę", być może, ale w stopniu niemającym znaczenia. To, co symbolizuje daną grupę, jest na pierwszej stronie porannej gazety. Tak kultura zjada swój własny ogon. Wtorek 6.02.2013 NIE MA SZTUKI, JEST SZTUKA PROMOCJI Uczestnictwo w kulturze i oddziaływanie sztuki jest małe i będzie jeszcze mniejsze. Spektakl sprzedawany na Grouponie razem z "smakowitym zestawem wędzonych kiełbas" staje się jedną z tych kiełbas. Może czasami smakowitą, ale generalnie bez znaczenia. Sztuka staje się dodatkiem, tak jak plastikowe klapki dołączone latem do kobiecego pisma. Generalnie coś, czego nie chcesz, ale bierzesz, bo jest okazja. W pakiecie można sprzedać wszystko: spektakl, obraz, muzykę poważną. Tylko potrzeby nie mo

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał własny

Autor:

Marzena Sadocha

Data:

04.03.2013

Wątki tematyczne