Uderzenia w bębny zapowiadają spotkanie z istotami nadprzyrodzonymi. Anioły ingerują w życie śmiertelników, wnoszą w nie pierwiastek boskości. Takie spotkania w różnych kręgach kulturowych przebiegały w różny sposób.
Michael Hackett, amerykański reżyser i wykładowca Uniwersytetu w Los Angeles, stworzył scenariusz z Biblii, mitów hinduskich, japońskiego dramatu, powieści gotyckiej Briusowa i opowiadania Marqueza, dodając fragmenty (Kabały, Koranu i staroegipskich świętych tekstów. Pod tytułem "Upadłe Anioły" wystawił rzecz na scenie Teatru Dramatycznego. Na widownię wysunięto wielki podest. Powietrzną przestrzeń zamyka w głębi ściana obłoków. Na wzór tradycyjnego wschodniego teatru, reżyser umieścił na scenie narratora i orkiestrę bębnów. Cykl sceniczny rozpoczyna japońska historia Niebianki i Rybaka, który zabrał jej szatę z piór. Poruszony błaganiami zwraca w końcu suknię Niebiańskiej Pannie, a ona wynagradza go cudownym tańcem. Średniowieczną damę, Renatę, miłość do Anioła popchnęła, w objęcia demonów. To historia o przedziwnym pomieszaniu miłości i nienawiści, świętości i zmysłowości i o tym, że człowiek nie