EN

10.09.2004 Wersja do druku

Spektakl reklamowy w Operze Narodowej

To będzie najdłuższa reklama w Polsce. W Teatrze Wielkim - Operze Narodowej odbędzie się premiera 40-minutowego musicalu o... najnowszym modelu Renault. W spektaklu wystąpią największe gwiazdy polskiej sceny - zapowiada Iza Natasza Czapska w Życiu Warszawy.

"Tego w Polsce jeszcze nie grali. Do tej pory można było oglądać na naszych scenach musicale, których bohaterem były koty albo nawet Jezus Chrystus, ale nie samochód. Tymczasem firma Renault wprowadzając na rynek nowy model - Modus (na zdjęciu) - postanowiła promować go za pomocą widowiska muzycznego. Od poniedziałku ruszają więc w Romie próby do specjalnie w tym celu obmyślonego spektaklu. Zagrają w nim znakomici aktorzy musicalowi: Barbara Melzer, Michał Milowicz, Robert Rozmus, Tomasz Steciuk, Katarzyna Łaska i Marta Smuk oraz dziesięciu tancerzy. Muzykę skomponował Adam Sztaba, szef muzyczny programu Idol. Scenariusz, teksty piosenek i reżyserię powierzono Ireneuszowi Dobrowolskiemu, także należącemu do ekipy Opentańca. Spektakl Modus creati będzie trwał 40 minut i wypełni drugą część wieczoru, który 2 października został przeznaczony w Teatrze Wielkim na promocję Modusa. Akcja musicalu osadzona została w biurze projektowym. Czarnym char

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Spektakl reklamowy

Źródło:

Materiał nadesłany

Życie Warszawy nr 213

Autor:

Iza Natasza Czapska

Data:

10.09.2004