EN

13.09.2019 Wersja do druku

Sosnowiec. Teatr Zagłębia bawi się słowem na bilbordach

Rozpoczęła się nietypowa kampania promocyjna Teatru Zagłębia. Na kilkunastu bilbordach w regionie zawisły hasła: "teatr za wolnością", "teatr za tolerancją", "teatr za i przeciw". W ten sposób sosnowiecka scena chce zwrócić uwagę nie tylko na swoją ofertę, ale także na rolę sztuki w trwającej w Polsce dyskusji o podstawowych wartościach.

Od zeszłego roku Teatrem Zagłębia kierują Iwona Woźniak i Jacek Jabrzyk. Jak powiedział nam zastępca dyrektora ds. artystycznych, zespół potrzebował czasu, żeby się dobrze poznać, zaplanować wspólną pracę i działania. Co piąty widz Teatru Zagłębia nie jest z Sosnowca - W tym sezonie ruszamy już z pełną mocą, by realizować swoje plany i programowe założenia. Jednym z nich jest aktywny udział w dyskusji o ważnych społecznie kwestiach i wartościach - mówi Jacek Jabrzyk. Zanim zespół Teatru Zagłębia zaczął planować nową kampanię promocyjną, zbadano, kim są jego widzowie. Okazało się, że niemal co piąty gość Teatru Zagłębia przyjeżdża na spektakle spoza Sosnowca. - Ten wynik to dla nas powód do dumy, ale chcemy, aby tematy, jakie poruszamy, przyciągały jeszcze więcej osób nie tylko z województwa śląskiego, ale i z całej Polski. Postanowiliśmy więc, że nasze działania promocyjne będą mówić nie tylko o Teatrze

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Teatr Zagłębia bawi się słowem na bilbordach i włącza w dyskusję o wolności i tolerancji

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza Katowice online

Autor:

Agnieszka Stefaniak-Zubko

Data:

13.09.2019