Rozpoczęła się nietypowa kampania promocyjna Teatru Zagłębia. Na kilkunastu bilbordach w regionie zawisły hasła: "teatr za wolnością", "teatr za tolerancją", "teatr za i przeciw". W ten sposób sosnowiecka scena chce zwrócić uwagę nie tylko na swoją ofertę, ale także na rolę sztuki w trwającej w Polsce dyskusji o podstawowych wartościach.
Od zeszłego roku Teatrem Zagłębia kierują Iwona Woźniak i Jacek Jabrzyk. Jak powiedział nam zastępca dyrektora ds. artystycznych, zespół potrzebował czasu, żeby się dobrze poznać, zaplanować wspólną pracę i działania. Co piąty widz Teatru Zagłębia nie jest z Sosnowca - W tym sezonie ruszamy już z pełną mocą, by realizować swoje plany i programowe założenia. Jednym z nich jest aktywny udział w dyskusji o ważnych społecznie kwestiach i wartościach - mówi Jacek Jabrzyk. Zanim zespół Teatru Zagłębia zaczął planować nową kampanię promocyjną, zbadano, kim są jego widzowie. Okazało się, że niemal co piąty gość Teatru Zagłębia przyjeżdża na spektakle spoza Sosnowca. - Ten wynik to dla nas powód do dumy, ale chcemy, aby tematy, jakie poruszamy, przyciągały jeszcze więcej osób nie tylko z województwa śląskiego, ale i z całej Polski. Postanowiliśmy więc, że nasze działania promocyjne będą mówić nie tylko o Teatrze