Poznańska Scena na Piętrze - teatr podległy tamtejszej Estradzie - szybko zdobyła popularność i uznanie nie tylko miejscowej widowni. Przygotowywane tu, najczęściej kameralne sztuki o niezbyt wydumanej lecz za to życiowej tematyce, realizowane są przez znakomitych i popularnych aktorów. Połączenie tych dwóch elementów, sprawia, że w przeciwieństwie do innych scen, poznańska nie narzeka na brak widzów. Spektakle przyjmowane są z życzliwym zainteresowaniem wszędzie tam, gdzie są prezentowane. A prezentowane są, zgodnie z założeniem Sceny na Piętrze, w wielu miastach kraju. Obecnie w Łodzi, w Teatrze Rozmaitości mamy okazję oglądać "Solo na dwa glosy" - sztukę współczesnego angielskiego autora Toma Kempińskiego. Występują w niej Edward Dziewoński, który jest także jej reżyserem, i Grażyna Barszczewska. Wbrew temu co mogą sugerować te nazwiska, nie oglądamy zabawnej komedii. "Solo na dwa głosy" opowiada histo
Tytuł oryginalny
Solo na dwa głosy
Źródło:
Materiał nadesłany
Dziennik Łódzki nr 39