Słupski Teatr Lalki "Tęcza" ma nowe logo. Aktualny znak graficzny żywo przypomina jednak stary, zaprojektowany jeszcze przez Tadeusza Czaplińskiego, założyciela teatru. Nowa kreacja kosztowała 19 tysięcy złotych. Płaciło miasto.
- Jeżeli chcecie państwo mieć nowoczesny teatr, z nowoczesną identyfikacją, to są to koszty, które trzeba ponosić - tłumaczył krótko Robert Biedroń, prezydent Słupska. - Czy widzi pan różnicę pomiędzy nowym a starym logo? - zapytaliśmy prezydenta. - Widzę diametralną różnicę pomiędzy tym, jak dzisiaj wygląda Tęcza, a jak było. Każdy mieszkaniec miasta natychmiast to dostrzega - odpowiedział. Autorem projektu jest słupska agencja reklamowa Rio Creativo. Ta sama, która za 27 tysięcy złotych opracowała nowy znak i identyfikację wizualną dla urzędu miejskiego. Była jedynym oferentem w rozstrzygniętym w grudniu przetargu. - Oprócz logo opracowaliśmy też system identyfikacji wizualnej, czyli całej masy dodatkowych projektów - mówi Marcin Zgórski z Rio Creativo. - Jest księga znaków, która opisuje to, jak logo należy stosować czy ustala typografię. Projekt to również projekty akcydensów, czyli koperty, wizytówka i papier firmowy. Zr