EN

1.03.2016 Wersja do druku

Słupsk. Nowe logo Tęczy jak stare

Słupski Teatr Lalki "Tęcza" ma nowe logo. Aktualny znak graficzny żywo przypomina jednak stary, zaprojektowany jeszcze przez Tadeusza Czaplińskiego, założyciela teatru. Nowa kreacja kosztowała 19 tysięcy złotych. Płaciło miasto.

- Jeżeli chcecie państwo mieć nowoczesny teatr, z nowoczesną identyfikacją, to są to koszty, które trzeba ponosić - tłumaczył krótko Robert Biedroń, prezydent Słupska. - Czy widzi pan różnicę pomiędzy nowym a starym logo? - zapytaliśmy prezydenta. - Widzę diametralną różnicę pomiędzy tym, jak dzisiaj wygląda Tęcza, a jak było. Każdy mieszkaniec miasta natychmiast to dostrzega - odpowiedział. Autorem projektu jest słupska agencja reklamowa Rio Creativo. Ta sama, która za 27 tysięcy złotych opracowała nowy znak i identyfikację wizualną dla urzędu miejskiego. Była jedynym oferentem w rozstrzygniętym w grudniu przetargu. - Oprócz logo opracowaliśmy też system identyfikacji wizualnej, czyli całej masy dodatkowych projektów - mówi Marcin Zgórski z Rio Creativo. - Jest księga znaków, która opisuje to, jak logo należy stosować czy ustala typografię. Projekt to również projekty akcydensów, czyli koperty, wizytówka i papier firmowy. Zr

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Nowe logo Tęczy jak stare

Źródło:

Materiał nadesłany

Głos Pomorza nr 50

Autor:

Alek Radomski

Data:

01.03.2016