"Kreacje 4 IV Warszat choreograficzny" w choreogr. Barbary Bartnik, Tomasza Fabiańskiego, Anny Hop, Eduarda Bablidze w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Pisze Dorota Kozińska w Ruchu Muzycznym.
Rośnie grono miłośników tańca, którzy biegną na kolejne warsztaty Polskiego Baletu Narodowego nie tylko po to,żeby obejrzeć etiudy młodych i nieco starszych choreografów, ale też się przekonać, jak sobie radzą w innych dziedzinach "rozwoju zawodowego". Podopieczni Krzysztofa Pastora opracowują układy i sami w nich tańczą, ale też projektują kostiumy i scenografię, redagują książeczkę programową, zajmują się managementem, koordynują przedsięwzięcie od strony technicznej, ustawiają światła, pracują przy obsłudze sali, z uśmiechem serwują widzom kawę i ciastka w bufecie we foyer. Jak twierdzą życzliwi, zyskują umiejętności, które pomagają współtworzyć nowoczesny teatr tańca, poruszać się w coraz bardziej złożonym świecie eksperymentów, programów edukacyjnych i działań interdyscyplinarnych. Jak utrzymują złośliwi, a może tylko zatroskani, zabezpieczają się na wypadek utraty pracy w jednym z najcięższych i najmniej pewnych