EN

30.07.2014 Wersja do druku

Singielka na trzepaku

"Naga Praga" w reż. Natalii Fijewskiej-Zdanowskiej w Teatrze Młyn w Warszawie. Pisze Bronisław Tumiłowicz w Przeglądzie.

Spektakl Teatru Młyn prowadzonego przez uzdolnioną wnuczkę Tadeusza Fijewskiego Natalię jest prezentowany jako kameralna opowieść o dresach i hipsterach, utrzymana w klimacie musicalowej rewii electro. Z tych szumnych zapowiedzi niewiele jednak się sprawdza. Na rewię to zdecydowanie za krótkie, na hipsterstwo za mało wymyślne, zostają dresy i elektro. Siostra Natalii Agata gra singielkę, której zachciało się męskiego składnika, i znajduje go na podwórku, przy trzepaku. Jak na dramaturgiczny dorobek Natalii Fijewskiej-Zdanowskiej, autorki oskarżycielskich historii społecznych, to zdecydowany spadek formy. Artyści trochę śpiewają, trochę rapują, próbują tańczyć, ale rzecz jest o niczym. Nawet tytuł spektaklu zapowiada więcej, niż dostajemy. Jedynie oryginalny instrument Wave Drum, czyli elektroniczna perkusja, o niezbyt przyjemnym, ale intrygującym brzmieniu, którą posługuje się DJ Maciej Rozwadowski, stanowi jakąś atrakcję.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Singielka na trzepaku

Źródło:

Materiał nadesłany

Przegląd nr 31/28-07/03-08-14

Data:

30.07.2014

Realizacje repertuarowe