XXXIV Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Pisze Rafał Zieliński w Gazecie Wyborczej - Wrocław.
Zakończony wczoraj Przegląd Piosenki Aktorskiej pokazał, że mocą tego nurtu jest warsztat aktora Rzecz oczywista, ale ostatnimi laty trochę zapomniana przez artystów i organizatorów To był najbardziej spójny od lat przegląd. Konsekwentny, jeśli chodzi o deklaracje organizatorów przed imprezą i to, co działo się potem na festiwalu. Przedtem dyrektor PPA Konrad Imiela często mówił coś mgliście o poszukiwaniach i nowych drogach, w tym roku jasno powiedział: Pokażemy nasze tradycje i to, co w temacie interpretacji piosenki dzieje się poza Polską. Pierwszej deklaracji zadośćuczynił, sprowadzając "Nową Warszawę" ze Stanisławą Celińską i spektakl "Zamach na MoCarta", organizując benefis Aliny Janowskiej, galę z piosenkami Jerzego Wasowskiego i recital Katarzyny Groniec. Zagranicę godnie reprezentowały Les Grandes Gueules, The Vocal Orchestra, The Les Clochards [na zdjęciu], Bourgeois & Maurice, Chloe Lacan, Meow Meow i Asaf Avidan. Między tym by�