EN

14.07.2012 Wersja do druku

Przejście

"D.O.M." w reż. Ryszarda Peryta na XXII Festiwalu Mozartowskim w Warszawskiej Operze Kameralnej. Pisze Temida Stankiewicz-Podhorecka w Naszym Dzienniku.

Mimo że tegoroczna edycja Festiwalu Mozartowskiego w Warszawskiej Operze Kameralnej toczy się w atmosferze "nękania" (bo jak inaczej nazwać nasyłanie przez marszałka Adama Strózika kontroli za kontrolą i straszenie prokuratorem Stefana Sutkowskiego, co dyrektor WOK przypłaca zdrowiem), na scenie oglądamy spektakle o najwyższym kunszcie wykonawczym. A wspaniała, cudowna publiczność nie wypuszcza artystów ze sceny, obdarzając ich gromkimi brawami, które są podziękowaniem za przeżycia artystyczne, ale też widomym znakiem solidaryzowania się z teatrem walczącym o zachowanie w Polsce kultury wysokiej, zasadzającej się na wartościach podstawowych, definiujących naszą tożsamość religijną, narodową i kulturową. Tożsamość wyrastającą z cywilizacji zakorzenionej w chrześcijaństwie. I właśnie to chrześcijańskie zakorzenienie stoi na drodze środowiskom liberalno-lewicowym agresywnie ateizującym dziś świat i dokonującym rewolucji genderowej, k

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Przejście

Źródło:

Materiał nadesłany

Nasz Dziennik.pl online

Autor:

Temida Stankiewicz-Podhorecka

Data:

14.07.2012

Realizacje repertuarowe