17 października w Teatrze Wielkim odbędzie się wykład połączony z prezentacją pt. "Wyjątkowość a marka". Specjalista w dziedzinie brandingu, Manfredi Ricca, przedstawi korelacje jakie zachodzą pomiędzy współczesną operą a biznesem.
Manfredi Ricca jest absolwentem Uniwersytetu w Mediolanie, w firmie Interbrand pracuje od 1999 roku, od 2004 roku jest dyrektorem oddziału w Mediolanie. Firma ta, specjalizującej się w ocenie ekonomicznej marki. Manfredi Ricca prowadził różne programy brandingu dla klientów w szerokim zakresie branż, w tym Indesit, Prada, Bulgari, Samsung i Juventus. Jego artykuły, komentarze i wywiady ukazują się w najbardziej znanych włoskich mediach. Manfredi Ricca często występuje w charakterze wykładowcy na studiach. Jest współautorem książki Meta-luxury: "Brands and the Culture of Excellence" (wyd. Macmillan, Londyn). Książka stara się zdefiniować czym obecnie jest luksus i jaki ma to wpływ na kondycję dzisiejszych marek. By to uczynić, autor zabiera nas w fascynującą podróż do świata doskonałości, w którym świat teatru zajmuje należne sobie miejsce. Wykład Manfredi Ricca jest jednym z wydarzeń towarzyszących premierze spektaklu "Parsifal" Richar