Warsztatowicze ćwiczą od rana do wieczora, a widzowie oglądają kolejne spektakle VII Biennale Tańca Współczesnego.
Biennale rozpoczęło się oficjalnie w sobotę [19 sierpnia] wieczorem na Dziedzińcu Różanym. Koncert z muzyką kubańską podniósł z krzeseł zaledwie kilka pojedynczych par: tuż pod sceną i przy ogródku klubu Pod Pretekstem. Szkoda, bo kubańska muzyka świetnie się przecież do tańca nadaje, a na koncert przyszli przede wszystkim uczestnicy tanecznych warsztatów. Może wykonanie zespołu Son de Cuba nie było aż tak porywające, a może warsztatowiczom trzeba jeszcze rozgrzewki i odblokowania się. W sobotę witali się i opowiadali sobie, co się zdarzyło przez ostatni rok. Wielu z nich spotyka się przecież w Poznaniu regularnie. W niedzielę można było obejrzeć pierwsze spektakle Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Tańca. Na Scenie Rozmaitości Polski Teatr Tańca zagrał dwie części tryptyku "Miasta kobiet" czyli "Związki rzeczowe" w choreografii Iwony Olszowskiej i "Homo Querens" [na zdjęciu] Aleksandry Dziurosz. Część trzecią przedsięwzięcia, c