"Charlie bokserem" w reż. Piotra Cieplaka na Scenie Kameralnej Teatru Wybrzeże w Sopocie. Pisze Katarzyna Wysocka w Gazecie Świętojańskiej.
Teoretycy teatru uczą i przekonują, że teatr to forma niezwykle pojemna, nie poddająca się schematom, semiotyce i czasowi. Podejmując akademickie rozważania nad teatrem w ogóle lub nad jego poszczególnymi elementami, a nawet "drążąc" konkretne spektakle, odwołują się do prawd, podważając prawdy inne, będąc w zgodzie zarówno ze sobą, jak i koncepcją teatru oraz jego inscenizatorów. Ustanawianie poprzez wypieranie i eliminację, niekiedy metodą bezkompromisową. Jak zatem ocenić przedstawienie ryzykujące jednoznaczne sądy i style poprzez konstrukcję i dekonstrukcję, co tyleż skłania odbiorcę do aktywności intelektualnej, co wywołuje w nim zamieszanie? Piotr Cieplak zrobił spektakl autotematyczny, łączący sztukę taneczną, burleskę, dramat i postdramat, stand up comedy, wizualizacje i slapstickową adaptację filmową. Zajął się artystycznymi i cywilizacyjnymi skłonnościami do mitologizowania, tworzenia i utrwalania sztuki, uwarunkowaniami mie