Pilarski w swoich dramatach odwołuje się do poetyki remiksu. Nawiązuje do innych utworów: czerpie z nich, zapożycza, cytuje, przekształca. Łączy dawne konwencje teatralne z gatunkami kultury popularnej. Sięga po język ulicy i mediów - pisze Aneta Głowacka w miesięczniku Teatr.
Przemysław Pilarski to wschodząca gwiazda polskiego dramatopisarstwa. Debiutował sztuką "Tata wiesza się w lesie", za którą otrzymał główną nagrodę w konkursie "Słowo/Aktor/Spotkanie" w 2016 roku. W kolejnym roku na małej scenie STUDIO teatrgaleria w Warszawie, w przestrzeni "Izolatki", czyli instalacji Olgi i Nicolasa Grospierrów, tekst wystawiła Monika Rejtner. W 2016 roku Pilarski dramatem "Reality show(s). Kabaret o rzeczach strasznych" wygrał konkurs "Metafory Rzeczywistości" organizowany przez Teatr Polski w Poznaniu. Za kolejny tekst - "Wracaj" - został uhonorowany Gdyńską Nagrodą Dramaturgiczną w 2018 roku. Oba dramaty zostały opublikowane w "Dialogu". W styczniu tego roku w Teatrze Zagłębia w Sosnowcu Jacek Jabrzyk wyreżyserował napisany specjalnie dla tej sceny "Horror Szał". Miesiąc później w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w Opolu odbyła się prapremiera "Reality show(s)" w reżyserii Jana Hussakowskiego. Zaś w marcu Anna Augustynowicz wy