07.06.2013 Wersja do druku

Polskie Radio. "Ruch Muzyczny" walczy o czytelników

- Nikt nie oczekuje, że "Ruch Muzyczny" stanie się pismem rentownym. Nam chodzi o to, żeby w kraju, w którym istnieje tyle szkół muzycznych i filharmonii, sprzedawało się go więcej niż 600 egzemplarzy - mówił w Dwójce Grzegorz Gauden, dyrektor Instytutu Książki, który wziął udział w dyskusji na temat przyszłości pisma.

"Ruch Muzyczny" - najstarsze polskie pismo muzyczne, wydawane na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, czekają duże zmiany. Od czerwca redaktorem naczelnym został Tomasz Cyz, dotąd szef dwutygodnika.com. Pierwsze zasadnicze zmiany w dotychczasowej formule pisma mają nastąpić już październiku. - Od dłuższego czasu istniało w nas przeświadczenie, że "Ruch Muzyczny" powinien zacząć się reformować - mówił w Dwójce jego wydawca Grzegorz Gauden. Gość Jacka Hawryluka zwracał uwagę na potrzebę odświeżenia siermiężnej szaty graficznej pisma, jak i zmiany dwutygodniowego cyklu wydawniczego, który zdaniem Gaudena jest bardzo kłopotliwy: - Jeżeli obecnie już poranne dzienniki są nieświeże, to trudno sobie wyobrazić żeby dwutygodnik mógł pełnić funkcję medium zajmującego się bieżącą informacją - wyjaśniał. W nowej formule "Ruchu Muzycznego" wiadomości na temat aktualnych wydarzeń muzycznych będą ukazywały się na stron

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

"Ruch Muzyczny" walczy o czytelników

Źródło:

Materiał nadesłany

Polskie Radio online

Data:

07.06.2013