"Polowanie na czarownice" wg scenariusza Cathy Marston i Edward Kemp w choreogr. Cathy Marston w Operze na Zamku w Szczecinie. Pisze Ewa Podgajna w Gazecie Wyborczej - Szczecin.
"Polowanie na czarownice" niesamowicie silnie przemawia za sprawą żarliwej choreografii Cathy Marston. Po prapremierze przygotowanej przez Bern Ballet, premierze angielskiej w Royal Opera House w sobotę balet "Polowanie na czarownice" Cathy Marston wszedł na polską scenę w wykonaniu Opery na Zamku. Właściwie to swoiste połączenie baletu i teatru dramatycznego. Związany z prawdziwą historią Tytuł sygnalizuje, że głównymi postaciami będą kobiety. Przede wszystkim Annamiggeli, która na scenie pojawia się w dwóch wcieleniach - jako kobieta umieszczona w szpitalu psychiatrycznym (w tej roli Beata Niedziela, aktorka BTD w Koszalinie), która toczy walkę ze swoimi wspomnieniami z dzieciństwa oraz jako dziecko (Karolina Cichy-Szromnik), kiedy na scenie tańczone są jej retrospekcje. Fabuła związana jest z prawdziwą historią, jaka wydarzyła się w szwajcarskim Glarus. W szklance mleka ośmioletniej Annamiggeli Tschudl znaleziono igły i gwoździe. Uznan