EN

21.04.2015 Wersja do druku

Podwójne Solo

50. jubileuszowy Kontrapunkt zainaugurowały dwa głośne spektakle, imponujące rozmachem aktorskiej pracy - ze Szczecina pisze dla e-teatru Michał Centkowski.

"Seks, prochy and rock n roll", pierwszy w historii polskiego teatru "one man show" w reżyserii Jacka Orłowskiego, w wykonaniu Bronisława Wrocławskiego swą premierę miał przed 18 latu na deskach Teatru imienia Jaracza w Łodzi. Spektakl wznowiono specjalnie na jubileuszową edycję festiwalu. Blok konkursowy otworzył z kolei monodram, "bez słów" w wykonaniu Danuty Stenki wyreżyserowany przez Yanę Ross, wyprodukowany przez Łaźnię Nową i Tr Warszawa. Obydwa spektakle, choć dotykające zupełnie różnych obszarów okazały się interesującą teatralną przygodą. Pozostawiającą jednakże pewien niedosyt. Tekst Bogosiana to barwne spojrzenie na Amerykę lat 90 z perspektywy samotnych, owładniętych konsumpcjonizmem, ludzi sukcesu - mieszkańców luksusowych domów na przedmieściach, rekinów biznesu, oraz wszelkiej maści freaków, wyrzuconych poza nawias "amerykańskiego snu" i zdrowego społeczeństwa odszczepieńców, bywalców spelun, zamieszkujących ulice or

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał własny

Autor:

Michał Centkowski

Data:

21.04.2015

Festiwale