PLUSY 1. Ciekawie zaprojektowana przestrzeń: niewielki, ale przytulny pokój podzielony parawanami jest w surowych podziemiach Łaźni Nowej kobiecym azylem. Ruchome parawany dynamicznie organizują przestrzeń i dają możliwość szybkich zmian miejsca akcji. 2. Anna Wielgucka (Bianka) świetnie wypada w scenach komicznych. Aktorka z powodzeniem łączy bezceremonialność zawodowej prostytutki z dobroduszną naiwnością prostej dziewczyny. Spośród trzech występujących kobiet. Bianka jest najbardziej wyzwolona pod względem obyczajowym, ale zarazem najmocniej skrępowana przez swoje nierealne marzenia o lepszym życiu. MINUSY 1. Sztuka Pauli Vogel, potraktowana jako studium kobiecej natury, raczej utwierdza panujące stereotypy niż je burzy, dodając świeżości dyskusji o kobietach. Desdemona w interpretacji Darii Woszek to nudna historyjka o trzech niespełnionych, słabych kobietkach. 2. Monotonia: dwugodzinny niemal spektakl pozbawiony jest dramaturgii, czego n
Źródło:
Materiał nadesłany
Didaskalia Gazeta Teatralna nr 78