EN

5.12.2007 Wersja do druku

Opole. Nowy wizerunek Teatru Kochanowskiego

Nowe logo Teatru im. Kochanowskiego ma być przesłaniem: jesteśmy dynamiczni, gotowi na nowe wyzwania, poszukujący nowego języka teatralnego. Zapowiada to też najbliższa premiera.

Tomasz Konina [na zdjęciu], nowy dyrektor Teatru im. Jana Kochanowskiego, zmienia wizerunek opolskiej sceny. Zgodnie z jego zapowiedziami metamorfozie uległo logo. Poprzednie, z głową poety z Czarnolasu, sugerowało - zdaniem dyrektora - że teatr jest koturnowy, przestarzały i zachowawczy. Teraz zamiast "głowy z brodą i ze szlaczkami" będzie więc biegnąca postać, której kształt układa się w inicjały JK (Jan Kochanowski). Nad nią czerwona kropka, czyli głowa symbolizująca pełnię pomysłów. - Znak mówi o nas, że jesteśmy otwarci, dynamiczni, gotowi szukać nowych wyzwań i nowego języka teatralnego - zaznacza Konina. - Można powiedzieć, że to gwałtowna zmiana, dla niektórych wręcz rewolucja, więc tym bardziej cieszę się, że nasze logo zaprojektowała ta sama osoba, która 15 lat temu wymyśliła "głowę". Dziś spojrzała na nas inaczej - dodaje. Autorką znaku graficznego jest Halina Fleger, opolska artystka i redaktorka graficzna teatru. -

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Opolski teatr w ofensywie

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Opole nr 284

Autor:

Dorota Wodecka-Lasota

Data:

05.12.2007

Realizacje repertuarowe