50 artystów, menadżerów sztuki, krytyków i teoretyków tańca z krajów V4 weźmie udział w konferencji "Visegrad Dance Platform?", która odbywa się w dniach 13-15 maja.
Czy potrzebujemy większej współpracy w dziedzinie tańca w ramach Grupy Wyszehradzkiej? Czego możemy nauczyć się od istniejących już w ramach V4 projektów artystycznych, jakie są ich mocne strony?, jakie czyhające w nich pułapki? Co dobrego może przynieść (i komu)? Wyszehradzka Platforma Tańca? (Visegrad Dance Platform? ) Czy mobilność i współpraca, to cele, do których artyści z Czech, Słowacji, Polski i Węgier dążą najbardziej? Czego inspirującego mogą nas nauczyć podobne modele organizacyjne z zagranicy? Czy Wyszehrad to jedynie źródło finansowania czy może też stać się on marketingową etykietką sprzedającą taniec V4 na całym świecie? W jakim stopniu na nasze taneczne pole działania ma wpływ obecnie negatywna konotacja Wyszehradu w stosunkach międzynarodowych? Czy artystyczny Wyszehrad z całą jego otwartością może doprowadzić do zweryfikowania tej negatywnej opinii wokół politycznego Wyszehradu ? To tylko niektóre z p