Nazwiska wypisane na afiszach rozlepianych na parkanach Warszawy - które ściągać mają publiczność do Teatru Powszechnego na Pragę, nie należą tym razem do znanych i lubianych aktorów. Nie ma wśród nich nazwiska cenionego reżysera, szefa teatru. Głównej roli nie spełnia na tym afiszu także nazwisko bohatera spektaklu: kompozytora, szefa innego teatru. Nakłaniać do wizyty w Powszechnym mają wybite wyraźnymi czcionkami wizytówki trzech jazzmanów koncertujących w tym przedstawieniu: saksofonisty Tomasza Szukalskiego, perkusisty Czesława "Małego" Bartkowskiego i Wojciecha Karolaka, którego elektroniczny instrument nosi nazwę keyboard. Oni to w intencji twórców afisza mają stanowić największą kasową atrakcję. I jakkolwiek teatralna reklama bywa kierowana przesłankami absurdalnymi, taki a nie inny kształt afisza do spektaklu "Muzyka-Radwan" zaskakuje i zastanawia. W końcu teatr rzadko pozwalał tak szarogęsić się u siebie twórcom innyc
Tytuł oryginalny
Najszlachetniejsza z rewii
Źródło:
Materiał nadesłany
Twórczość Nr 12