XXIII Łódzki Przegląd Teatrów Amatorskich ŁóPTA podsumowuje Łukasz Kaczyński w Polsce Dzienniku Łódzkim.
Po raz dwudziesty trzeci dobiegł końca doroczny Łódzki Przegląd Teatrów Amatorskich. Barwny. I... nierówny. Przy zróżnicowanym poziomie warsztatu i doświadczenia, trudno nie docenić pasji i zaangażowania, które biją ze sceny opanowanej przez młodych aktorów. Trudno nie wskazać błędów. Zaś bić brawo trzeba wszystkim, którzy osiągnęli czystość i bezpośredniość przekazu, oryginalność i zborność formy. ŁóPTA odchodzi od adaptacji klasyków dramatu, co trzeba policzyć na plus. Autorskie teksty dają to, co czasem ważniejsze niż warsztat - wiarygodność. Wyjątkiem był Pulp Art z z Rawy Mazowieckiej, który (no właśnie) prześlizgnął się tylko po ''Łysej śpiewaczce'', przywożąc spektakl- dziwo. Publiczność ŁóPTA potrafi być wspaniale bezlitosna w reakcjach i jestem pełen uznania dla młodych ludzi, którzy wytrwali na scenie do końca. Winić ich za błędy reżysera Adama Lacha nie można. Nie tylko nie wytłumaczył, ale n