VII Festiwal Misteria Paschalia w Krakowie podsumowuje Jacek Hawryluk w Gazecie Wyborczej.
Piątkowe wykonanie przygotowanej przez Marca Minkowskiego Pasji wg św. Jana okazało się głównym momentem VII Festiwalu Misteria Paschalia. A dla mnie - jednym z najważniejszych koncertów bachowskich w ogóle Temat męki Pańskiej zdominował festiwal, to do niego odwoływała się większość koncertów. Jak zwykle brylowali artyści z Italii (Cappella della Pieta de' Turchini, Accademia Bizantina, Il Giardino Armonico, Europa Galante), choć pod względem repertuaru włoski prymat został ograniczony. I dobrze, świeże bowiem wykonania kompozycji niemieckich twórców - Buxtehudego i Bacha, stały się prawdziwymi wydarzeniami imprezy. Nie ma w Polsce drugiego takiego festiwalu, który gościłby europejską czołówkę wykonawstwa muzyki barokowej (...) Festiwal, choć każdego dnia był inny repertuar, miał swoją wyraźną kulminację. Tak miało być od początku, choć chyba nikt się nie spodziewał aż takiego tąpnięcia. Piątkowe wykonanie Pasji wg św. Jan