EN

12.11.2010 Wersja do druku

Między niedosytem a nasyceniem

"The Fork" polsko-francusko-norweskiej formacji [MINUS 20] Collective i "Accords" belgijsko-szwajcarskiego zespołu ZOO/Thomas Hauert na XIV Międzynarodowych Spotkaniach Teatrów Tańca w Lublinie. Pisze Andrzej Z. Kowalczyk w Polsce Kurierze Lubelskim.

Podczas środowego otwarcia Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca organizatorzy zapowiadali niespodzianki, nie precyzując rzecz jasna, o jakie chodzi. Pierwszą mieliśmy wczoraj. Hanna Strzemiecka, która wymyśliła i stworzyła lubelski festiwal, odebrała nagrodę przyznaną jej przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego. Do nagród można mieć stosunek różny, ale ta była zasłużona jak mało która. Co jeszcze bardziej uwiarygodniła festiwalowa publiczność długimi i gorącymi brawami. Przejdźmy jednak do wczorajszych prezentacji. Przyznaję, że po pierwszej czułem się trochę jak outsider; jeden przeciw wszystkim. Spektakl "The Fork" polsko-francusko-norweskiej formacji [MINUS 20] Collective został przyjęty bez mała entuzjastycznie. I właściwie mnie to nie zdziwiło. Realizacja owa bowiem spełniała wszystkie warunki, aby się podobać. Surrealistyczna historia została opowiedziana dowcipnie i bez dłużyzn, wykonywana na żywo muzyka wpadała w

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Spotkania Teatrów Tańca: Między niedosytem a nasyceniem

Źródło:

Materiał nadesłany

Polska Kurier Lubelski nr 264 online

Autor:

Andrzej Z. Kowalczyk

Data:

12.11.2010

Festiwale